Management een herwaardering

Hoe modegrillen het bedrijfsleven ondermijnen

Productkenmerken

Auteur: Hilmer, Frederick G. en Lex Donaldson, Uitgever: Contact, 239 pagina's, ISBN: 9789025422837. Boeknummer van verkoper: 48751.

Productstaat

Conditie (algemene classificatie)
★★★★
Verkeert in uitstekende conditie (is meestal maar een enkele keer gelezen of ingekeken)

Productbeschrijving

hardcover, met stofomslag, 22 x 14 cm, 239 pp. Hoekje uit schutblad. Business Bibliotheek. Auteurs houden vijf opvattingen over management tegen het licht. Wat zijn de sterke en wat zijn de zwakke punten?. Cond.: zeer goed / very good. ISBN: 9025422837.

€ 9,50
Op voorraad
Management een herwaardering

Selecteer de afbeelding voor een vergroting

Deel deze pagina via:

Rubrieken

"Management een herwaardering - Hoe modegrillen het bedrijfsleven ondermijnen" is opgenomen in de volgende (sub-)rubrieken:

Verkoper

Dit artikel wordt aangeboden door Bij Tij en Ontij. Meer informatie over de verzendkosten en leveringsvoorwaarden van Bij Tij en Ontij.

Management, een herwaardering

Hoofdtitel Management, een herwaardering
Ondertitel hoe modegrillen het bedrijfsleven ondermijnen
Uitgever Atlas Contact, Uitgeverij, Contact
Auteur(s) Hilmer, F.G., Hilmer, Frederick G. en Lex Donaldson
Druk 1e druk
Taal Nederlands
Pagina's 239
Productvorm Hardback
Geïllustreerd Ja
Publicatiedatum 01-1997
ISBN 9789025422837

Ander aanbod

Afb. Titel Conditieaflopend sorteren Jaar Editie Pagina's Vorm Toelichting Verkoper Prijs
Management, een herwaardering
Management, een herwaardering
★★★★★
1997 239
Gebonden met linnen kaft en omslag
Nieuwstaat
€ 18.65

Overeenkomende titels

Afb. Titel Conditieaflopend sorteren Jaar Editie Pagina's Vorm Toelichting Verkoper Prijs
Management, een herwaardering
Management, een herwaardering
★★★★★
1997 239
Gebonden met linnen kaft en omslag
Nieuwstaat
€ 18.65