Het nieuwe marketingtijdperk

Productkenmerken

Auteur: Postma, Paul, Uitgever: Contact, 197 pagina's, Paperback, Nederlands, ISBN: 9789025405984 (ISBN10: 9025405983), Gepubliceerd in 1996. Boeknummer van verkoper: 32238.

Productstaat

Staat: Tweedehands

Conditie (algemene classificatie)
★★★★
Verkeert in uitstekende conditie (is meestal maar een enkele keer gelezen of ingekeken)

Toelichting op conditie
Zeer goed, kaft goed.

Productbeschrijving

Feesten, vrijen en frauderen.

€ 7,95
Op voorraad
Het nieuwe marketingtijdperk
Het nieuwe marketingtijdperk

Selecteer de afbeelding voor een vergroting

Deel deze pagina via:

Rubrieken

"Het nieuwe marketingtijdperk" is opgenomen in de volgende (sub-)rubrieken:

Verkoper

Dit artikel wordt aangeboden door BoekenWebsite.nl. Meer informatie over de verzendkosten en leveringsvoorwaarden van BoekenWebsite.nl.

Het nieuwe marketing tijdperk

Hoofdtitel Het nieuwe marketing tijdperk
Uitgever Atlas Contact, Uitgeverij, Contact
Auteur(s) Postma, P., Postma, Paul
Druk 1e druk
Taal Nederlands
Pagina's 197
Productvorm Paperback / softback
Geïllustreerd Nee
Publicatiedatum 01-1996
ISBN 9789025405984