9789062284153 - Marketing Zakboek

Marketing Zakboek

Hoofdtitel Marketing Zakboek
Uitgever Reed business
Druk 2e druk
Taal Nederlands
Pagina's 588
Productvorm Hardback
Geïllustreerd Nee
Publicatiedatum 11-2002
ISBN 9789062284153
 

Flaptekst Marketing Zakboek

Het 'Marketing Zakboek' geeft een uitgebreide samenvatting van alle relevante en betrouwbare informatie op marketinggebied. Het ruim 600 pagina's tellende zakboek bevat een compleet en toch beknopt overzicht van alle marketingbegrippen, -principes, -instrumenten, -technieken en strategieën. Handig als u snel de precieze betekenis van een vakterm wilt opzoeken of juist diepgaande informatie zoekt over een te volgen marketingstrategie.

Inhoud

• Omgevingsfactoren • Consumentengedrag • Segmentatie • Ondernemingsbeleid • Marktonderzoek • Product • Distributie • Prijs • Communicatie • Direct marketing • Toepassingsgebieden • Marketing en ICT • Salesmanagement • Juridische aspecten • Checklists

Voor iedereen die direct of indirect is betrokken bij marketingactiviteiten. In het bijzonder voor: marketingmanagers, -coördinatoren, accountmanagers, productmanagers, marketingconsultances en salesmanagers. Ook voor wie een opleiding op marketinggebied volgt.

Aanbod

Hieronder staat het aanbod van tweedehands titels vermeld:

Afb. Titel Conditie Jaar Editie Auteur / Uitgever Prijs
Marketing zakboek
Marketing zakboek
★★★★
2002
2
Hoften, R.M.H. van / Elsevier
€ 41,75
Info